Шановні колеги!

    Ми з Вами не один рік обговорюємо проблеми обдарованності. І вже точно знаємо, розуміємо і не підміняємо ключові поняття цієї теми: "обдаровані", "здібні", "талановиті".

     Обдаровані діти - це особливі діти. І хочеться подарувати їм щось особливе. Арт-терапія може стати саме таким подарунком.       Для того, щоб зорієнтуватись у барвистому різноманітті арт- технологій потрібно чимало часу і сил.

  Обираючи той чи інший вид, техніку для роботи з обдарованими дітьми будемо спиратися на  їхні особливості, які потрібно розвивати, на ті самі ознаки обдарованості, з яких випливають потреби і проблеми незвичайних дітей.

       Пропонуємо Вашій увазі віртуальний психолого-педагогічний семінар "Обдаровані діти і терапія творчістю". 

ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЯ

      Кожен педагог іноді стикається з такою проблемою, як зниження у дитини мотивації до навчання.

Той почав пропускати заняття а то і зовсім перестав їх відвідувати.

Той працює з неохотою і без гарного результату.

Того змушують батьки...

     І, навіть, якщо таких прблем немає, і вихованці із задоволенням відвідують гурток, студію, все одно питання додаткового мотивування щоразу постає перед педагогом, коли потрібно:

  • настроїти, правильно дати настанови перед змаганнями,
  • підбадьорити під час важких тренувань, репетицій або після програшу,
  • надихнути дитину взятись за нову, незнайому роботу,
  • підштовхнути до важливого рішення тощо.

      Мотивація буває різна. Зазначимо, що НЕГАТИВНА мотивація спирається на використання дорослим своєї сили, тиску на дитину, крик, глузування, сарказм, принизливі дії, шантаж вихованця щодо його відрахування з гуртка – все це психологічне насилля, і так само як і фізичне насилля є неприйнятним для людини,що працює з дітьми.

         Ми ж з вами поговоримо про ПОЗИТИВНУ мотивацію, її методи або інструменти, що дозволяють  заохотити дітей до навчання, встановити з ними довірчі стосунки, зацікавити спільною творчою діяльністю та новими досягненнями.